درخشش ۶ طلبه جامعه‌الزهرا(س) در کنفرانس بین‌المللی شرق‌شناسی و امام حسین(ع)

همایش شرق شناسی و امام حیسن

مقالات خانم‌ها فاطمه رئوفی تبار، ناهید طیبی، فاطمه نعمتی سزاوار، زهرا مهرجویی، فاطمه ضیایی و نجمه صالحی در کنفرانس بین‌المللی شرق‌شناسی و امام حسین(ع) پذیرفته شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم اختتامیه کنفرانس بین‌المللی شرق‌شناسی و امام حسین علیه‌السلام با حضور اندیشمندان دینی از سراسر جهان در حرم امام حسین علیه السلام در کربلای معلا برگزار شد.

در این مراسم که از سوی بنیاد مطالعات تخصصی «وارث الانبیاء» و با شعار «امام حسین؛ جهانی و جاوید» در حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام برگزار شد، شخصیت حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام به عنوان حلقه اتصال میان شرق و غرب و همه اقوام معرفی شد.

بیش از ۴۰۰ مقاله از سراسر جهان به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال شد که ۲۰ مقاله از سوی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بود.

در این کنفرانس بین المللی، آثار ۴ نفر از اساتید و پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مرحله نهایی راه یافت.

سرکار خانم فاطمه رئوفی تبار و سرکار خانم ناهید طیبی علاوه پذیرش مقاله برای ارائه مقاله در پنل‌های تخصصی کنفرانس به کربلای معلا دعوت شدند و در پایان گواهی ارائه و هدایای نفیسی دریافت کردند.

همچنین مقاله مشترک خانم‌ها فاطمه نعمتی سزاوار و زهرا مهرجویی و مقاله مشترک فاطمه ضیایی و نجمه صالحی از دیگر آثار پذیرفته شده طلاب و پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این کنفرانس بین المللی بود.

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، درخشش و موفقیت این ۶ بانوی طلبه پژوهشگر را در این عرصه علمی پژوهشی تبریک عرض نموده و برای موفقیت و سربلندی این بانوان و همه طلاب آرزوی موفقت می‌کند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر