بازدید سرپرست جامعه‌الزهرا(سلام الله علیها) از دو مرکز تخصصی

بازدید

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دیانی از مرکز تخصصی فلسفه و کلام و مرکز تخصصی ادبیات‌عربی، تاریخ، تبلیغ، مطالعات‌زنان بازدید و با مدیران و كاركنان این دو مرکز ، پیرامون مسائل و مشكلات مربوط به آموزش گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دیانی از مرکز تخصصی فلسفه و کلام و مرکز تخصصی ادبیات‌عربی، تاریخ، تبلیغ، مطالعات‌زنان بازدید و با مدیران و كاركنان این دو مرکز ، پیرامون مسائل و مشكلات مربوط به آموزش گفتگو كرد.

در این بازدید، ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی هدف خود از این بازدید را آشنایی با صحنه عمل و خط مقدّم فعالیت های جامعه در عرصه آموزش و پژوهش عنوان کردد. وی تاکید کرد اگر مراکز تخصصی موفق عمل کنند جامعه الزهرا موفق خواهد بود.

سپس خانم فیضی ـ مدیر مرکز تخصصی فلسفه و کلام و خانم غیوربابایی ـ مدیر مرکز تخصصی ادبیات‌عربی، تاریخ، تبلیغ، مطالعات‌زنان ـ به معرفی اجمالی هر یک از این دو مرکز پرداختند و مواردی را مطرح و آسیب شناسی کردند؛ در ادامه كاركنان نیز به بیان برخی مسائل و مشكلات و راهکارهای پیشنهادی پرداختند.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی با اشاره به سنگینی کار اجرایی در مراکز تخصصی، براساس حدیث شریف حاسبوا قبل ان تحاسبوا ، توصیه کردند از محاسبه نفس غفلت نشود و تلاش کنید وظایف خود را با دقت انجام دهید طوری که مقبول صاحب این خانه باشد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر